جلسه خودارزیابی اعتباربخشی مؤسسه ای حوزه ۷ توسط مدیریت برنامه ریزی و توسعه آموزش
372468.mp3
جلسه خودارزیابی اعتباربخشی مؤسسه ای حوزه ۷ توسط مدیریت برنامه ریزی و توسعه آموزش
جلسه خودارزیابی اعتباربخشی مؤسسه ای حوزه ۷ توسط مدیریت برنامه ریزی و توسعه آموزش دانشکده پزشکی برگزار شدجلسه حوزه هفتم اعتباربخشی مؤسسه ای با محوریت «پژوهش، فناوری و نوآوری»، روز سه شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۵ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن ریاست دانشکده پزشکی، با حضور رئیس دانشکده تشکیل گردید.در این جلسه معاونت پژوهشی دانشکده، گزارش خودارزیابی این حوزه را ارائه نمودند و سپس چالش ها و مسائل موجود مطرح شد. در ادامه، حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارهای عملیاتی و اجرایی آن پرداختند.
کامنت