• 1403/03/08 - 11:33
  • - تعداد بازدید: 308
  • - تعداد بازدید کنندگان: 194
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
دلهای کربلایی در خدمت حسین(علیه السلام) است

ثبت نام خادمین سلامت در اربعین حسینی

333821.mp3 ثبت نام خادمین سلامت در اربعین حسینی

بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در راستای خدمت رسانی به زائرین اربعینی حضرت امام حسین علیه السلام طبق سنوات گذشته خدمت جهادی خود را با تکیه بر همت و تلاش خالصانه کارکنان در دو حیطه ارائه خواهد نمود.

 

 
 
1- پایگاه های مرزی در خاک میهن عزیز اسلامی ایران
2- درمانگاه جامعه النور در جاده نجف به کربلا
 
از این رو از شما همکار گرانقدر دعوت می شود با مطالعه دقیق و در نظر گرفتن نکات ذیل اقدام به ثبت نام نمایید:
 
1) ثبت نام شما به منزله حضور قطعی در کاروان نمی باشد،  با توجه به ظرفیت محدود گروه اعزامی و تعدد داوطلبین در زمینه های همکاری مورد نیاز، با افراد ثبت نام کننده جهت مصاحبه و تکمیل فرایند حضور در کاروان تماس گرفته خواهد شد.
 
2) بازه خدمت رسانی گروه درمانی از تاریخ 25 مرداد ماه تا 5 شهریورماه پیش بینی شده است (بازه مذکور قطعی نیست و با توجه به شرایط ایام منتهی به اربعین و هماهنگی ایاب و ذهاب ممکن است تغییراتی در برنامه اعزام بوجود بیاید که متعاقبا اطلاع رسانی میگردد)
 
3) جهت حضور در کاروان نیازی به اخذ مرخصی نبوده و برای همکاران مشغول به خدمت در رده های مختلف دانشگاه علوم پزشکی ایران حکم ماموریت (بدون حق ماموریت) صادر خواهد شد.
 
4) مجموعه مدیریت دانشگاه در تلاش است ضمن بهره گیری از امکانات موجود شرایط مطلوبی را برای همکاران فراهم نماید، اما با توجه به شرایط آب و هوایی، جمعیت و تراکم بالای زائرین و شرایط کاری موجود در درمانگاه، ممکن است مشکلات و سختی هایی بوجود بیاید که رفع آن نیازمند شکیبایی، حفظ آرامش و آمادگی مواجهه با این شرایط است.
 
5) گذرنامه همکاران داوطلب باید حتما تا پایان اسفند ماه 1403  اعتبار داشته باشد، چنانچه اعتبار گذرنامه شما قبل از این تاریخ می باشد در اسرع وقت نسبت به تمدید آن اقدام نماییدو این امر را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنید.
افرادی که گذرنامه با اعتبار کافی را حداکثر تا تاریخ 25 تیر ماه ارائه ننمایند (در صورت حضور در لیست نهایی)  از حضور در کاروان حذف و نفرات جایگزین در لیست قرار خواهند گرفت.
 
6) با توجه به اینکه هماهنگی لازم جهت راه اندازی درمانگاه در کشور عراق از سوی هلال احمر صورت میگیرد، لازم است حداکثر همکاری جهت ثبت اطلاعات و مدارک درخواستی هلال احمر (مثل اسکن شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، کارت نظام، گواهی مطب، فیش یا حکم حقوقی، ) را با مسئولین کاروان به عمل آورید، لازم به ذکر است افرادی که در سامانه حج و زیارت هلال احمر سابقه ثبت نام نداشته یا مدارک آنان ناقص باشد، امکان همراهی با گروه اعزامی را نخواهند داشت.
 
7) جهت پیگیری اخبار مربوط به اعزام میتوانید به کانال اطلاع رسانی بسیج جامعه پزشکی در پیام رسان های بله، ایتا و تلگرام مراجعه فرمائید.
همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال می توانید به مدیر کانالهای مذکور (حساب کاربری قید شده در توضیح اطلاعات کانال) پیام دهید.
 
مهلت ثبت نام از 5 لغایت 18 خردادماه می باشد.
  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار آموزشی ,اخبار سلامت ,اخبار معاونت پزشکی عمومی,اخبار معاونت تخصصی و فوق تخصصی,اخبار معاونت تحصیلات تکمیلی,اخبارمعاونت دانشجویی و فرهنگی,اخبار معاونت امور هیئت علمی ,اخبارمدیریت توسعه آموزش ,اخبار معاونت مالی و اداری,اخبار معاونت پژوهشی,اخبار تربیت بدنی,اخبار انجمن های علمی ,[اخبار پايگاه],اطلاعيه ها
  • کد خبر : 333821
:
کلیدواژه ها
مرجان خرم
خبرنگار

مرجان خرم

Template settings