• 1401/08/24 - 12:05
  • - تعداد بازدید: 176
  • - تعداد بازدید کنندگان: 167
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

حضور سرزده ریاست دانشکده پزشکی در کلاس ایمونولوژی

7483.mp3 حضور سرزده ریاست دانشکده پزشکی در کلاس ایمونولوژی

 

در راستای برگزاری تلفیقی آموزش پایه و بالینی و همچنین نزدیکی بیشتر این دروس به هم و درک بیشتر دانشجویان از مفاهیم تئوری و کاربرد آن در بالین، دکتر فهیمه سهیلی پور، رئیس دانشکده پزشکی صبح امروز به همراه دکتر فلک، معاون آموزش تحصیلات تکمیلی در کلاس ایمونولوژی دانشکده حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی: رئیس و معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی روز سه شنبه ۲۴ آبانماه بصورت سرزده در کلاس ایمونولوژی دانشجویان حضور یافتند تا از نزدیک ازبرگزاری کلاسهای تلفیقی دیدن نمایند.

دکتر سهیلی پور، رئیس دانشکده پزشکی ضمن ابراز خوشحالی از اینکه دانشجویان را درحال برگزاری پر شور کلاس‌ها می‌بیند افزود: آموزش‌های تلفیقی باعث می‌شود تا دانشجو رابطه بین دانسته‌های خود و کاربرد آن بر بالین بیمار را بداند.

وی همچنین با تقدیر از اساتید حاضر در کلاس ادامه داد همراهی اساتید و استقبال ایشان از برگزاری تلفیقی دروس پایه و بالینی به آموزش کاربردی کمک می‌کند تا به عنوان مثال دانشجویی که درس آناتومی را می‌گذراند بداند شکستگی دست در اطفال معمولا در کدام قسمت از استخوان دست اتفاق می‌افتد و بتواند درمان سریع‌تر و مطلوب‌تر را به بیمار ارائه دهد.

دکتر سهیلی پور همچنین از دانشجویان خواست تا از این فرصت استفاده کرده و برای یادگیری بهترمطالب ارائه شده بیش از پیش تلاش کنند.

گفتنی است در ادامه ریاست دانشکده به همراه معاون آموزش تحصیلات تکمیلی پشت نیمکت‌های کلاس ساعاتی کنار دانشجویان نشستند.

 

  • گروه اخبار : اخبار آموزشی ,اخبار معاونت پزشکی عمومی,اخبار معاونت تحصیلات تکمیلی
  • کد خبر : 7483
:
مرجان خرم
خبرنگار

مرجان خرم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings