• 1402/02/04 - 12:31
  • - تعداد بازدید: 218
  • - تعداد بازدید کنندگان: 208
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت :

همه دانشجویان علوم پزشکی متقاضی، وام تحصیلی خود ر ا دریافت کردند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از پرداخت وام تحصیلی نیم سال دوم سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به تمامی دانشجویان متقاضی خبر داد.

13750.mp3 همه دانشجویان علوم پزشکی متقاضی، وام تحصیلی خود ر ا دریافت کردند

 

به گزارش روابط عمومی مفدا دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ دکتر علی اکبر محمدی با بیان این خبر افزود: بر اساس ابلاغ اعتبار وام تحصیلی نیم سال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۲به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، درصدی از دانشجویان وام خود را دریافت نکرده بودند که پیش از این قرار بود حداکثر تا نیمه نخست اردیبهشت ماه این وام به حساب آنان واریز شود، که به لطف خداوند متعال و حمایت‌های بی دریغ سازمان برنامه و بودجه کشور و تلاش های بی وقفه همکارانم در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، پرداخت این تسهیلات زودتر از تاریخ مقرر انجام شد و وام تحصیلی همه دانشجویان متقاضی تایید شده توسط ادارات رفاه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور پرداخت شد.

صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت هر ساله با اعطای تسهیلات به دانشجویان علوم پزشکی در قالب وام های قرض الحسنه سعی در رفع بخشی از نیازهای مالی و تحصیلی دانشجویان دارد. در ابتدای هر نیمسال تحصیلی انواع وام های دانشجویان علوم پزشکی و میزان مبلغ این وام ها طی اطلاعیه ای در سایت صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت منتشر می شود و دانشجویان متقاضی باید از طریق این سایت و متناسب با شرایط، درخواست وام دانشجویی خود را ثبت کنند.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار آموزشی ,اخبار معاونت پزشکی عمومی,اخبار معاونت تخصصی و فوق تخصصی,اخبار معاونت تحصیلات تکمیلی,اخبارمعاونت دانشجویی و فرهنگی,اخبار معاونت امور هیئت علمی
  • کد خبر : 13750
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings