• 1401/09/29 - 11:04
  • - تعداد بازدید: 543
  • - تعداد بازدید کنندگان: 481
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان ارزیابی و اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

ارزیابی و اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران پس از سه روز کاری به پایان رسید.

9144.mp3 پایان ارزیابی و اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران دوشنبه بیست و هشتم آذر 1401 در نشست پایانی ارزیابان اعزامی از سوی وزارت بهداشت اظهار کرد: این گونه ارزیابی ها به مسئولان دانشکده پزشکی کمک می کند که با کیفیت بهتر و توان بیشتر به وظیفه خود عمل کنند.

وی از دانشجویان به عنوان امانت های مردم یاد کرد و افزود: اساتید و کارکنان دانشکده ها مسئولیت بزرگی به عهده دارند و باید دانشجویان را برای خدمت به مردم در حوزه سلامت آماده کنند.

دکتر فهیمه سهیلی پور؛ رییس دانشکده پزشکی نیز گفت: نقد اعضای گروه ارزیابی را به عنوان هدیه می پذیریم و برای رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از همکارانم در دانشکده پزشکی تشکر می کنم، افزود: فعالیتها و تلاش های اساتید و کارکنان این دانشکده بیش از آن چیزی است که منعکس می شود.

سهیلی پور با اشاره به اهمیت تکرار آموزش ها، خاطر نشان کرد: برای ارتقاء کمی و کیفی آموزش ها در دانشکده پزشکی نیازمند راهنمایی صاحبان اندیشه هستیم.

در ادامه این نشست اعضای گروه ارزیابی و اعتبار بخشی گزارش مختصری از بررسی مستندات، مصاحبه با ذینفعان و بازدید های میدانی خود در طول مدت حضور در دانشگاه علوم پزشکی ایران ارائه دادند.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار آموزشی ,اخبار سلامت ,اخبار معاونت پزشکی عمومی,اخبار معاونت تخصصی و فوق تخصصی,اخبار معاونت تحصیلات تکمیلی,اخبارمعاونت دانشجویی و فرهنگی,اخبار معاونت امور هیئت علمی ,اخبارمدیریت توسعه آموزش ,اخبار معاونت مالی و اداری,اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 9144
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings