• 1401/09/01 - 12:10
  • - تعداد بازدید: 132
  • - تعداد بازدید کنندگان: 119
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

دیدار صمیمانه رئیس دانشکده پزشکی با نیروهای پرتلاش واحد خدمات

7757.mp3 دیدار صمیمانه رئیس دانشکده پزشکی با نیروهای پرتلاش واحد خدمات

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی : دکتر فهیمه سهیلی پور، رئیس دانشکده پزشکی به همراه دکتر شهیدی، معاون امور مالی و اداری و مهندس شریفی، رئیس امور اداری روز سه شنبه 1 آذرماه 1401 در نشستی صمیمانه از کارکنان واحد خدمات تقدیر نمودند.

رئیس دانشکده پزشکی کاستی های کمبود نیرو در واحد خدمات را بزرگترین معضل در این واحد دانست و افزود : اینکه با تمام مشکلات بازنشستگی های افراد و کم شدن نیرو در هر سال بار کاری افرادی که هستند به مراتب بیشتر می شود قابل درک است و من از صمیم قلب از یکایک عزیزان تشکر می کنم که این مشکل را به نحوی پوشش می دهند که در انجام کار مشکلی احساس نشود .

دکتر سهیلی پور در جای دیگر از صحبتهای خود گفت : باید هماهنگی لازم با گروه طب کار بعمل بیاید که نحوه ی انجام کارهای سنگین بطور اصولی به کارکنان واحد خدمات آموزش داده شود تا در راستای انجام کار دچار آسیب دیدگی نشده و در سلامت کامل بتوانند روند فعالیت خود را نیز تسهیل کنند.

معاون امور مالی و اداری نیز ضمن تشکر از یکایک کارکنان واحد خدمات زحمات ایشان را ارج نهده و افزودند: کمبود نیروی خدمات در دانشکده پزشکی با توجه به بازنشستگی هایی که در پیش داریم جدی است و درحال حاضر هر کدام از کارکنان خدمات بار مضاعفی را به دوش می کشند البته که این تلاش ها قابل جبران نیست اما سعی بر این شده تا بتوانیم بخشی از زحمات ایشان را جبران کنیم .

درادامه شریفی رئیس امور اداری به همراه فرج زاده، معاون امور اداری و همچنین استاد ابراهیم، رئیس امور مالی از کارکنان مجموعه خدمات قدردانی نمودند.

درپایان این دیدار صمیمی لوح تقدیر و شاخه گلی به رسم قدردانی به کارکنان واحد خدمات اهداء شد و تصویر این روز خوش در قاب دوربین روابط عمومی ثبت گردید./

  • گروه اخبار : اخبار معاونت مالی و اداری
  • کد خبر : 7757
:
کلیدواژه ها
مرجان خرم
خبرنگار

مرجان خرم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings