• 1393/09/15 - 08:30
  • - تعداد بازدید: 422
  • - تعداد بازدید کنندگان: 422
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه

اطلاعيه مهماني و انتقال نيمسال دوم 94-93

اطلاعيه مربوط به متقاضيان مهماني و انتقال در دانشگاه علوم پزشکي ايران در نيمسال دوم سال تحصيلي 94-93

259985.mp3 اطلاعيه مهماني و انتقال نيمسال دوم 94-93




روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي ايران: معاونت آموزشي دانشگاه طي اطلاعيه اي فرايند ثبت نام و پذيرش دانشويان متقاضي مهماني و انتقال به دانشگاه علوم پزشکي ايران  را براي نيمسال دوم 94-93 اعلام نمود.
متن اطلاعيه به شرح زير است:
با سلام و آرزوي موفقيت
متقاضيان گرامي، فرايند ثبت نام و پذيرش براي نيمسال دوم 94-93 از تاريخ 19آذرماه 1393 لغايت 5 ديماه 1393 صرفا" از طريق سامانه الکترونيکي دانشگاه علوم پزشکي ايران به آدرس: http//guest.iums.ac.ir انجام مي گردد.
و هيچگونه تقاضايي به صورت حضوري يا مکاتبه اي پذيرفته نخواهد شد.
لطفا" قبل از هرگونه اقدامي به نکات ذيل توجه نمايند:
1- پذيرش دانشجويان مهماني وانتقالي وروديهاي سالهاي 90و91 دراين دانشگاه مقدور نمي باشد.(به جز دانشجويان رشته پزشکي مراحل فيزيوپاتولوژي وباليني )
2- بر اساس آئين نامه آموزشي و بدليل تکميل ظرفيت، پذيرش دانشجوي رشته پزشکي ورودي سال 93 امکانپذير نمي باشد.
3- اين دانشگاه هيچگونه تعهدي نسبت به تامين خوابگاه براي دانشجويان مهمان و انتقالي ندارد.
4- پذيرش قطعي دانشجويان متقاضي مهماني و يا انتقالي به تصميم کميسيون نقل و انتقالات دانشگاه بستگي دارد.
5- ثبت نام در سامانه هيچگونه حقي را براي متقاضي ايجاد نمي کند و تصميم نهايي در رابطه با پذيرش يا عدم پذيرش دانشجو بعهده کميسيون نقل و انتقالات دانشگاه خواهد بود.
6- کميسيون نقل و انتقالات اين دانشگاه سالي دوبار در مرداد و دي ماه براي بررسي درخواستهاي متقاضيان تشکيل خواهد شد.
7- مسئوليت صحت اطلاعات و مستندات ارائه شده جهت طرح در کميسيون نقل و انتقالات به عهده متقاضي مي باشد .
8- اين دانشگاه فاقد دوره شبانه مي باشد.
9- صرفاً درخواست داوطلباني بررسي خواهد شد که ضمن اسکن کليه اطلاعات و مدارک مورد نياز از طريق سامانه موفق به دريافت کد رهگيري شوند.
10- اصل مدارک و مستندات به همراه موافقت دانشگاه مبدا مي بايست تا زمان اعلام نتايج کميسيون نزد متقاضي بماند و از ارسال اصل مدارک به اين دانشگاه خودداري نمايند.
11- به درخواستهاي اسکن شده ارسالي پس از تاريخ 5/10/93 و همچنين درخواستهاي ناقص ترتيب اثر داده نخواهد شد.
الف: شرايط پذيرش دانشجوي مهمان
12- بر مبناي آيين نامه هاي آموزشي ، ضروريست دانشجو در مقطع "کارشناسي " حداقل يک نيمسال و در مقطع "دکتري عمومي" حداقل دو نيمسال تحصيلي را در دانشگاه مبدا گذرانده باشد.
13- بر مبناي آئين نامه آموزشي، دانشجويان مهمان مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري تخصصي PhD مجاز به اخذ بيش از 50% واحدهاي درسي دوره در مرحله آموزشي نمي باشند.
14- ميانگين کل نمرات دانشجو در دانشگاه مبدا در مقطع کارشناسي و کارشناسي ارشد مي بايستي حداقل 15 و در مقطع دکتري عمومي پزشکي و دکتري تخصصي PhD حداقل 16 باشد.اين مورد شرط ضروري ارزيابي هاي بعدي مي باشد. (دانشجويان ورودي 93 کارنامه کنکور خود را ارائه نمايند)
15- با توجه به مصوبه هيئت امناي دانشگاه از دانشجويان ميهمان متناسب با مقطع و نوع درس شهريه اخذ مي گردد.
16- بررسي تقاضاي ادامه مهماني بيش از 2 ترم در اين دانشگاه مشروط به داشتن ميانگين 16 و نداشتن مشکل انضباطي و ارائه برگ تسويه حساب از دوره قبلي مهماني و ارائه درخواست مجدد ، براي سال بعد امکانپذير مي باشد.
17- اين دانشگاه براي پرداخت حق الزحمه کارورزان مهمان هيچگونه تعهدي ندارد.
18- در شرايط زير پذيرش دانشجويان متقاضي مهماني بشرط موافقت دانشگاه مبداء دراولويت قرار مي گيرد:
الف: دانشجويان کليه رشته ها با داشتن معدل کل 18 به بالا
ب: حائزين رتبه اول تا دهم کشوري در آزمونهاي جامع علوم پايه و پيش کارورزي
ج: دارندگان مدال المپيادهاي کشوري
د: رتبه اول المپيادهاي علمي دانشجويي کشور
مدارک مورد لزوم جهت متقاضيان مهماني :
• اسکن فرم موافقت با تقاضاي مهماني از دانشگاه مبدا
• اسکن کارنامه تحصيلي يا گواهي معدل دروس گذرانده از دانشگاه مبدا
• اسکن مدارک و مستندات مربوط به دلايل دانشجو براي درخواست ميهماني
• اسکن صفحه اول شناسنامه متقاضي
• اسکن کارت ملي متقاضي

ب: شرايط انتقال
19- انتقال در مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري تخصصي Ph.Dممنوع است.
20- اين دانشگاه هيچگونه تعهدي در مورد انتقال دانشجويان مهمان ندارد. در موارد استثناء چنانچه دانشجويي در مقاطع کارشناسي و دکتراي عمومي حداقل 2 ترم مهمان بوده و در مدت مهماني ميانگين کل 17 را کسب نمايد، مشروط به نداشتن مشکل انضباطي مي تواند درخواست انتقال دائم خود را همراه با مدارک و مستندات ارائه نمايد تا در کميسيون مربوطه بررسي گردد.
مدارک مورد لزوم جهت متقاضيان انتقال:
• اسکن مدراک مربوط به بيماري دانشجو که به تاييد مراجع و کميسيونهاي پزشکي معتبر دانشگاهي رسيده باشد.
• اسکن مدارک تاهل دانشجو بهمراه گواهي اشتغال بکار همسر درتهران (در صورتيکه همسر به کار ازاد اشتغال دارد گواهي از نيروي انتظامي محل ضروري است ) و تمام صفحات شناسنامه دانشجو و همسر به انضمام عقد نامه رسمي
• اسکن مدارک مربوط به کفالت دانشجو مستند به گواهي سازمانهاي ذيربط (سازمان وظيفه عمومي، دادگستري و ...)
• اسکن کارنامه تحصيلي يا گواهي دروس گذرانده
• اسکن فرم موافقت با انتقال از دانشگاه مبداء
• اسکن کارت ملي متقاضي

تذکرات مهم :
در پايان به کليه دانشجويان متقاضي توصيه مي شود فقط در صورت احراز شرايط فوق الذکر نسبت به ثبت نام در سايت اقدام نمايند.
الف: کليه متقاضيان مي توانند نتايج تصميمات کميسيون دانشگاه را در همين سايت در بهمن ماه 93 رويت نمايند. ضمنا" شايسته است از مراجعه حضوري به دانشگاه و يا اقدام براي اخذ توصيه نامه جدا" خودداري نمايند.
ب: کميسيون نقل و انتقالات فقط به يکي از درخواستهاي "مهماني يا انتقال" رسيدگي ميکند. بنابراين خواهشمند است از ارائه تقاضاي مهماني و انتقال به طور همزمان جداً خودداري فرمائيد.

براي دريافت فايل الکترونيکي اطلاعيه فوق لطفا اينجا را کليک فرماييد.


  • گروه اخبار : [اخبار پايگاه]
  • کد خبر : 259985
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings