• 1398/07/22 - 06:08
  • - تعداد بازدید: 4099
  • - تعداد بازدید کنندگان: 4099
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

آيين‌نامه و شيوه‌نامه جديد «جشنواره دانشجوي نمونه» ابلاغ شد/ مهلت ثبت نام تا چهارم آبان‌ماه است

مدير کل فرهنگي وزارت بهداشت از ابلاغ آيين‌نامه و شيوه‌نامه جديد جشنواره دانشجوي نمونه خبر داد و گفت: «آيين‌نامه جديد دانشجوي نمونه» با تأييد وزير بهداشت و وزير علوم به دانشگاه‌هاي سراسر کشور ابلاغ شد.

262399.mp3 آيين‌نامه و شيوه‌نامه جديد «جشنواره دانشجوي نمونه» ابلاغ شد/ مهلت ثبت نام تا چهارم آبان‌ماه است




به گزارش مفدا، امير لله‌گاني مديرکل فرهنگي وزارت بهداشت  با اشاره به تغييرات ايجاد شده در آيين نامه جديد، گفت: به دليل تغييرات ايجاد شده در آيين‌نامه جديد نسبت به آيين‌نامه قبلي ضروري است دانشجويان متقاضي شرکت در «جشنواره دانشجوي نمونه» حتماً آيين‌نامه و شيوه‌نامه اجرايي جديد را مطالعه و سپس براي ثبت نام اقدام کنند.



للـه‌گاني يکي از مهمترين تغييرات ايجاد شده در آيين‌نامه جديد را افزوده شدن «بخش فناوري» به بخش‌هاي جشنواره عنوان کرد و افزود: در دوره‌هاي قبلي جشنواره امتيازهاي «آموزشي»، «پژوهشي» و «فرهنگي» براي ارزيابي دانشجويان در نظر گرفته مي‌شد؛ با توجه به اهميت دانشگاه‌هاي نسل سوم و انتظار از دانشجويان نمونه براي ورود به عرصه فناوري، اين موضوع نيز به شاخص‌هاي ارزيابي اضافه شده است.



مدير کل فرهنگي وزارت بهداشت در پايان تأکيد کرد: بخش‌هاي «آموزشي»، «پژوهشي» و «فرهنگي» نيز مورد تجديد نظر قرار گرفته و تغييراتي در شاخص‌ها و امتيازهاي آنها ايجاد شده است.





«جشنواره دانشجوي نمونه» هر سال به‌صورت مشترک بين وزارت بهداشت و وزارت علوم و با شرکت دانشجويان واجد شرايط در دانشگاه‌هاي دولتي، غيرانتفاعي و پژوهشگاه‌هاي تابعه وازرتين، پيام‌نور و فرهنگيان و ... برگزار مي‌شود. در اختتاميه جشنواره که هر ساله با حضور معاون اول رئيس جمهور و وزراي بهداشت و علوم برگزار مي‌شود از ?? دانشجوي نمونه کشوري از هر دو وزارتخانه تقدير مي‌شود.



 مهلت ثبت نام براي شرکت در جشنواره امسال از ?? مهرماه تا ? آبان‌ماه تعيين شده است. علاقه مندان به شرکت در اين جشنواره مي‌توانند به سامانه http://nemooneh.behdasht.gov.ir/  مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.




آيين نامه جشنواره را اينجا دريافت کنيد. 



شيوه نامه جشنواره را اينجا دريافت کنيد. 





  • گروه اخبار : اطلاعيه ها
  • کد خبر : 262399
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings