• 1402/04/14 - 10:48
  • - تعداد بازدید: 66
  • - تعداد بازدید کنندگان: 60
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

اجرای طرح اطعام غدیر در قالب پویش نذر غدیر" به عشق مولا علی (ع) " و نذر کتاب غدیر"بخوان و ببخش"

کانون دانشجویی قرآن و عترت با همکاری قرارگاه جهادی سفیران نور بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران طرح نذر کتاب غدیر در قالب پویش (بخوان و ببخش) و طرح اطعام غدیر در قالب پویش نذر غدیر" به عشق علی (ع)" را برگزار می نماید.

17235.mp3 اجرای طرح اطعام غدیر در قالب پویش نذر غدیر" به عشق مولا علی (ع) " و نذر کتاب غدیر"بخوان و ببخش"

 

 

به گزارش اداره توسعه فعالیت های قرآنی مفدا دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ کانون دانشجویی قرآن و عترت با همکاری قرارگاه جهادی سفیران نور بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران طرح اطعام غدیر در قالب پویش نذر غدیر " به عشق علی (ع)" و طرح نذر کتاب غدیر در قالب پویش (بخوان و ببخش) را برگزار می نماید.

به مناسبت بزرگداشت دهه ولایت و امامت علاقمندان می توانند در دو طرح نذر اطعام غدیر به عشق مولا علی (ع) و نذر کتاب خطبه غدیر(بخوان و ببخش) شرکت نمایند.

طرح اطعام غدیر در قالب پویش نذر غدیر" به عشق علی (ع)" : اساتید و کارکنان و دانشجویان می توانند جهت اطعام نیازمندان مبلغ (10 تا 50 هزار تومان) تا روز سه شنبه 16 تیرماه به شماره کارت 5892107044876665 به نام گروه جهادی سفیران نور واریز نمایند.

طرح نذر کتاب غدیر در قالب پویش (بخوان و ببخش) اساتید و کارکنان و دانشجویان می توانند با خرید کتاب از سایت www.dalilema.ir و مطالعه آن می توانند کتاب را به کتابخانه و یا فرد دیگر اهدا کنند.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبارمعاونت دانشجویی و فرهنگی
  • کد خبر : 17235
:
کلیدواژه ها
مرجان خرم
خبرنگار

مرجان خرم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings