• 1398/07/20 - 04:35
  • - تعداد بازدید: 3455
  • - تعداد بازدید کنندگان: 3455
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

اطلاعيه جشنواره دانشجوي نمونه

مهلت ثبت جشنواره دانشجوي نمونه ابلاغ شد

262397.mp3 اطلاعيه جشنواره دانشجوي نمونه
 





اطلاعيه جشنواره دانشجوي نمونه
به نقل از مفدا، امير لله‌گاني مديرکل فرهنگي وزارت بهداشت  با اشاره به تغييرات ايجاد شده در آيين نامه جديد، گفت: به دليل تغييرات ايجاد شده در آيين‌نامه جديد نسبت به آيين‌نامه قبلي ضروري است دانشجويان متقاضي شرکت در «جشنواره دانشجوي نمونه» حتماً آيين‌نامه و شيوه‌نامه اجرايي جديد را مطالعه و سپس براي ثبت نام اقدام کنند.
للـه‌گاني يکي از مهمترين تغييرات ايجاد شده در آيين‌نامه جديد را افزوده شدن «بخش فناوري» به بخش‌هاي جشنواره عنوان کرد و افزود: در دوره‌هاي قبلي جشنواره امتيازهاي «آموزشي»، «پژوهشي» و «فرهنگي» براي ارزيابي دانشجويان در نظر گرفته مي‌شد؛ با توجه به اهميت دانشگاه‌هاي نسل سوم و انتظار از دانشجويان نمونه براي ورود به عرصه فناوري، اين موضوع نيز به شاخص‌هاي ارزيابي اضافه شده است.
مدير کل فرهنگي وزارت بهداشت در پايان تأکيد کرد: بخش‌هاي «آموزشي»، «پژوهشي» و «فرهنگي» نيز مورد تجديد نظر قرار گرفته و تغييراتي در شاخص‌ها و امتيازهاي آنها ايجاد شده است.
«جشنواره دانشجوي نمونه» هر سال به‌صورت مشترک بين وزارت بهداشت و وزارت علوم و با شرکت دانشجويان واجد شرايط در دانشگاه‌هاي دولتي، غيرانتفاعي و پژوهشگاه‌هاي تابعه وازرتين، پيام‌نور و فرهنگيان و ... برگزار مي‌شود. در اختتاميه جشنواره که هر ساله با حضور معاون اول رئيس جمهور و وزراي بهداشت و علوم برگزار مي‌شود از ?? دانشجوي نمونه کشوري از هر دو وزارتخانه تقدير مي‌شود.
 مهلت ثبت نام براي شرکت در جشنواره امسال از ?? مهرماه تا ? آبان‌ماه تعيين شده است. علاقه مندان به شرکت در اين جشنواره مي‌توانند به سامانه http://nemooneh.behdasht.gov.ir/  مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.
آيين نامه جشنواره را اينجا دريافت کنيد. 
شيوه نامه جشنواره را اينجا دريافت کنيد. 


  • گروه اخبار : اطلاعيه ها
  • کد خبر : 262397
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings