• 1403/09/24 - 11:12
  • - تعداد بازدید: 55
  • - تعداد بازدید کنندگان: 48
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

انتصاب دکتر امید مرادی مقدم به عنوان سرپرست معاونت امور هیئت علمی دانشکده پزشکی

342495.mp3 انتصاب دکتر امید مرادی مقدم به عنوان سرپرست معاونت امور هیئت علمی دانشکده پزشکی

دکتر شباهنگ جعفرنژاد ، سرپرست دانشکده پزشکی طی ابلاغی آقای دکتر امید مرادی مقدم را به عنوان سرپرست معاونت امور هیئت علمی دانشکده پزشکی منصوب کرد متن ابلاغ به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مرادی مقدم

عضو محترم هیئت علمی 

با سلام و احترام،

نظر به تعهد توانمندی و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت امور هیئت علمی دانشکده پزشکی منصوب می‌شوید. تلاش شما در جهت مکانیزه کردن فرآیندهای ارتقاء و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مذکور در جهت افزایش رضایت اعضای محترم هیئت علمی انتظار می‌رود با تلاش شما شاهد پیشرفت چشمگیر اهداف دانشکده پزشکی در مسیر چشم انداز عالیه ی دانشگاه بوده و بر اساس قوانین دستاوردهای زیر محقق گردد:

  1. مدیریت امور اعضای هیئت علمی برنامه‌ریزی و نظارت بر جذب، استخدام، ارتقا و بازنشستگی اعضای هیئت علمی،رسیدگی به پرونده‌های ارتقا و ترفیع اعضای هیئت علمی، نظارت بر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی اعضای هیئت علمی.
  2. برنامه‌ریزی و نظارت بر آموزش تدوین و نظارت بر اجرای برنامه‌های آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی، همکاری با معاون آموزشی و معاون پژوهشی در راستای بهبود کیفیت آموزش و پژوهش
  3. ارزیابی و بهبود عملکرد اعضای هیئت علمی نظارت بر ارزیابی عملکرد اعضای هیئت علمی،تدوین برنامه‌های توانمندسازی و آموزش حرفه‌ای برای اعضای هیئت علمی.
  4. نظارت بر رعایت مقررات و آیین‌نامه‌ها، نظارت بر رعایت قوانین و مقررات دانشگاهی توسط اعضای هیئت علمی، رسیدگی به تخلفات احتمالی و ارائه راهکارهای اصلاحی.
  5. ایجاد هماهنگی بین واحدها، همکاری با سایر معاونین دانشکده برای هماهنگی در اجرای برنامه‌ها، ایجاد ارتباط سازنده بین اعضای هیئت علمی و مدیریت دانشکده.
  6. پشتیبانی و رفاه اعضای هیئت علمی، برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات رفاهی و حمایت از اعضای هیئت علمی، رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات اعضای هیئت علمی.
  7. برگزاری جلسات و ارتباطات مؤثر، برگزاری جلسات منظم با اعضای هیئت علمی برای تبادل نظر و رفع مشکلات، نمایندگی هیئت علمی در جلسات شورای دانشکده یا دانشگاه.
  8. توسعه روابط بین‌المللی، همکاری در توسعه فرصت‌های همکاری بین‌المللی برای اعضای هیئت علمی، تشویق اعضای هیئت علمی به مشارکت در همایش‌ها و پروژه‌های بین‌المللی، این شرح وظایف بسته به ساختار و نیازهای دانشکده ممکن است تغییراتی داشته باشد و بهتر است با توجه به سیاست‌های کلی دانشگاه و هیئت‌رئیسه تنظیم شود.
  9. بهره گیری از هوش مصنوعی در فرآیندهای اجرایی معاونت امور هیئت علمی نظیر: پیاده‌سازی سیستم‌هایی مبتنی بر یادگیری ماشینی برای ارزیابی رزومه‌ها و سوابق پژوهشی متقاضیان، استفاده از الگوریتم‌های هوشمند برای تطبیق تخصص اعضای هیئت علمی با نیازهای دانشکده.

 

 

  • گروه اخبار : [اخبار پايگاه],اطلاعيه ها
  • کد خبر : 342495
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings