• 1398/10/03 - 06:09
  • - تعداد بازدید: 2860
  • - تعداد بازدید کنندگان: 2860
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاري دوازدهمين همايش بين المللي علوم ورزشي در دانشگاه ايران

برگزاري دوازدهمين همايش بين المللي علوم ورزشي در دانشگاه ايران

262411.mp3 برگزاري دوازدهمين همايش بين المللي علوم ورزشي در دانشگاه ايران





برگزاري دوازدهمين همايش بين المللي علوم ورزشي در دانشگاه ايران
دوازدهمين همايش بين‌المللي علوم ورزشي، اسفندماه سال جاري در دانشگاه  علوم پزشکي ايران برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي: دوازدهمين همايش بين‌المللي تربيت بدني و علوم ورزشي، با شعار "توسعه فناوري ورزشي براي زندگي فعال" جهت هم‌انديشي، تبادل آخرين دستاوردهاي بنيادي، توسعه اي و کاربردي، حرکت در راستاي تأمين نيازهاي جامعه، توانمندسازي در مسير تدبير و اميد، توسعه ملي وبين المللي توسط پژوهشگاه تربيت بدني و علوم ورزشي و دانشگاه‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي ورزش کشور با حضور دانشمندان و پژوهشگران برجسته داخلي و خارجي، ?? و ?? اسفند ماه ??  در مرکز همايش هاي رازي  دانشگاه ايران برگزار مي‌گردد.
همايش بين‌المللي تربيت بدني و علوم ورزشي، با محوريت فعاليت بدني، تندرستي و پيشگيري از بيماري، فناوري و نوآوري در ورزش، سياست‌گذاري و توسعه پايدار در ورزش، صنعت ورزش، مطالعات روانشناختي و توسعه فرهنگي و اجتماعي ورزش، توسعه ورزش بانوان، ورزش قهرماني و حرفه‌اي، تربيت‌بدني ويژه (ورزش براي بيماران و افراد با کم‌تواني) و ورزش و رسانه آماده دريافت مقاله از علاقه‌مندان مي‌باشد.
بر اساس اين گزارش، استادان، دانشجويان، پژوهشگران و علاقه‌مندان حوزه علوم ورزشي مي‌توانند با مراجعه به وب‌سايت همايش به نشاني: ?? thcong.ssrc.ac.ir ضمن ارسال مقاله و شرکت در همايش از آخرين اخبار اين همايش مطلع شوند.


  • گروه اخبار : اطلاعيه ها
  • کد خبر : 262411
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings