• 1402/11/11 - 11:04
  • - تعداد بازدید: 160
  • - تعداد بازدید کنندگان: 134
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
درجلسه مدیران گروه مطرح شد

تاکید سرپرست دانشکده پزشکی بر ارتباط بالین با علوم پایه و همکاری های بین دانشگاهی

323090.mp3 تاکید سرپرست دانشکده پزشکی بر ارتباط بالین با علوم پایه و همکاری های بین دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران: دکتر درگاهی، سرپرست مدیریت توسعه آموزش گفت :  باید هرچه سریعتر به ترویج و آموزش هوش مصنوعی بپردازیم و با هدف به اشتراک گزاری روش های نوین آموزش چه به صورت انجام شده و یا درشرف انجام  تقاضاداریم طرح های خود را برای دانشکده پزشکی ارسال نمایید.

وی افزود: مدیران گروه می توانند ایده های خود در زمینه آموزش هوش مصنوعی را تا 12 اسفند ماه به دفتر توسعه آموزش ارائه نمایند تا در جشنواره روش های نوین آموزش شرکت داده شود .

دکتر جعفرنژاد، معاون آموزش تخصصی و فوق تخصصی نیز خواستار ارزیابی سالیانه اخلاق حرفه ای از دستیاران شد و تصریح کرد : ارزیابی اخلاقی دارای 30نمره می باشد و دستیارانی که نمره زیر 21 داشته باشند قطعا به ارتقاء سالانه معرفی نخواهند شد و همچنین پرونده ایشان به کمیته انضباطی ارسال می شود .

دکتر باقری، سرپرست دانشکده پزشکی نیز بر ضرورت ورود به عناوین پایان نامه ها با کمک هوش مصنوعی تاکید کرد و گفت اگر  عناوین توسط استاد داده شود و دانشجو انتخاب نماید شاهد ارتباط بالین با علوم پایه و همچنین همکاری های بین دانشگاهی خواهیم بود که در آن صورت حتما خروجی های عملیاتی بیشتری خواد داشت .

دکتر باقری با تاکید بر مشارکت اعضای هیئت علمی در اردوی جهادی در مناطق سیستان و بلوچستان این حرکت را حرکتی خداپسندانه دانست و ادامه داد اگر دستیاران هم خواستار مشارکت باشند می توانند در رشته هایی که لازم است و اسامی آن به مدیران گروههای مربوطه ارسال شده نام نویسی کنند .

ایشان یادآور شد : اردوی جهادی از تاریخ 27بهمن لغایت 3 اسفند ماه برگزار می شود

 

 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار آموزشی ,اخبار معاونت تخصصی و فوق تخصصی,اخبار معاونت تحصیلات تکمیلی,اخبارمعاونت دانشجویی و فرهنگی,اخبار معاونت امور هیئت علمی ,اخبارمدیریت توسعه آموزش ,اخبار معاونت مالی و اداری,اخبار معاونت پژوهشی,اخبار انجمن های علمی ,[اخبار پايگاه],اطلاعيه ها
  • کد خبر : 323090
:
کلیدواژه ها
مرجان خرم
خبرنگار

مرجان خرم

تصاویر

Template settings