• 1401/12/02 - 13:17
  • - تعداد بازدید: 436
  • - تعداد بازدید کنندگان: 391
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

رئیس دانشگاه : حرکت به سمت خلق ثروت و هوش مصنوعی از مهمترین برنامه های گروههای آموزشی

11836.mp3 رئیس دانشگاه : حرکت به سمت خلق ثروت و هوش مصنوعی از مهمترین برنامه های گروههای آموزشی

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی : آخرین جلسه مدیران گروه سال1401 با حضور ریاست دانشگاه و معاون آموزشی وزارت بهداشت و معاون آموزشی دانشگاه برگزار شد.

دکتر پازوکی، رئیس دانشگاه ، برفعالیت گروههای آموزشی در راستای اهداف دانشگاه، بویژه بین المللی سازی تاکید کرد .

پازوکی درجای دیگر از صحبتهای خود حرکت به سمت خلق ثروت و هوش مصنوعی و توجه به  اهداف دانشگاه اسلامی را از مهمترین برنامه های گروههای آموزشی دانست .

وی همچنین با توجه به تعیین مدیران گروههای جدید در برخی از گروههای آموزشی ، جاشین پروری عادلانه را به مدیران گروه یادآور شد و گفت جاشین پروری از ارکان مهم مدیریت است .

دکتر باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت،  با اشاره به اصلاحات صورت گرفته در آئین نامه ارتقاء و ترفیع اعضای هیئت علمی، براعلام فراخوان جدید اعضاء هیات علمی در ماههای آتی و همچنین بر تلاش گروههای آموزشی برای ارتقاء و توسعه آموزش در بخش های تخصصی و فوق تخصصی بویژه در بخش های بالینی تاکید کرد .

باقری فرد در ادامه افزود : راه اندازی رشته های فوق تخصصی نباید بر آموزش و مهارت های رشته های مادر تاثیر منفی بگذارد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در پایان ضمن تاکید بر افزایش ظرفیت فراگیران، انجام این امر را مستلزم تهیه زیرساخت ها و تامین اعتبار دانست و ابراز امیدواری کرد تا بزودی شاهد  افزایش ظرفیت فراگیران باشیم .

دکتر فهیمه سهیلی پور،رئیس دانشکده پزشکی، ضمن تبریک به مدیرانی که به تازگی احکام خود را دریافت کرده اند . از ایشان خواست، تا با نگاه حمایتگرانه با اعضای گروه تقابل داشته باشند و بر اساس شرح وظایف مدیران گروه، گزارش منظم به دانشکده ارائه دهند .

دکتر قاسمی ،معاون آموزشی دانشگاه، در راستای توسعه و گسترش فعالیت گروههای آموزشی اظهار کرد : برخی از این فعالیت ها نیاز به جذب مشارکت خارج از دانشگاه دارد اما باید به نحوی برنامه ریزی شود تا نیروی آموزش دیده بتواند در دانشگاه خدمات ارائه دهند. وی همچنین افزود می توان در این خصوص امکان پراخت مشاوره شناور در هیئت رئیسه به فعالیت های دستیاران در این قالب را ارائه کرد .

 

 

 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار آموزشی ,اخبار معاونت پزشکی عمومی,اخبار معاونت تخصصی و فوق تخصصی,اخبار معاونت تحصیلات تکمیلی,اخبارمعاونت دانشجویی و فرهنگی,اخبار معاونت امور هیئت علمی ,اخبارمدیریت توسعه آموزش ,اخبار معاونت مالی و اداری,اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 11836
:
کلیدواژه ها
مرجان خرم
خبرنگار

مرجان خرم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings