• 1401/12/14 - 10:44
  • - تعداد بازدید: 383
  • - تعداد بازدید کنندگان: 345
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
دکتر قاسمی ،معاون آموزشی دانشگاه عنوان کرد:

نباید مهارت کارآفرینی در دانشجویان مغفول بماند

12311.mp3 نباید مهارت کارآفرینی در دانشجویان مغفول بماند

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی: دکتر قاسمی،معاون آموزشی دانشگاه، در کارگاه کارآفرینی،دانش بنیان و اشتغال خاطر نشان کرد : وظیفه دانشگاه نباید صرفا به آموزش دانشجو ختم شود، بلکه باید دانشجو را برای بازار کار آماده کند .

وی ادامه داد : خوشبختانه، امروزه ورود دانشجویان پس از کسب دانش به بازار کسب و کار اهمیت ویژه پیدا کرده است از جمله در دانشکده پزشکی که کار آفرینی در کوریکولوم آموزشی نیز اضافه شده است. البته به نظر می رسد بدلیل اهمیت ویژه ی کارآفرینی، این درس باید جزء دروس اجباری منظور گردد.

معاون آموزشی؛ مغفول ماندن مهارت کارآفرینی در دانشجویان را ناراحت کننده توصیف کرد و افزود : دانشگاه باید بتواند مهارت ایجاد کسب و کار را در دانشجویان بوجود آورد .

قاسمی همچنین با تاکید بر ایجاد دانش کارآمد اظهار کرد : تنها با تلفیق مبانی و مهارت میتوان به ایجاد دانش کارآمد  دست یابیم که توسط آن  بتوانیم به خلق ثروت و .... به عنوان خروج برسیم .اما چگونگی آن بحث دیگری است که با هنر برنامه ریزان و اساتید این حوزه برای ما مشخص می شود .

دکتر سهیلی پور، رئیس دانشکده پزشکی ضمن تقدیر از دکتر قاسمی ،معاون آموزشی دانشگاه گفت: بواسطه علاقه ‌ی دکتر قاسمی به دانش و دانشجو در تمام برنامه های آموزشی از پشتیبانی ایشان برخوردار بودیم و نهایت همکاری مجموعه معاونت آموزشی دانشگاه با دانشکده پزشکی همواره برقرار بوده است.

دکتر قاسمی،معاون آموزشی دانشگاه در پایان ابراز امیدواری کرد تا با ادامه برنامه هایی با محوریت کارآفرینی دانشجویان بتوانند با اعتماد بنفس بیشتری وارد بازار کار شوند .

 

شایان ذکر است کارگاه 3 روزه کارآفرینی هم اکنون تا سه شنبه 16 اسفند ماه در دانشکده پزشکی جهت کلیه دانشجویان در حال برگزاری است ./

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار معاونت پزشکی عمومی,اخبار معاونت تخصصی و فوق تخصصی,اخبار معاونت تحصیلات تکمیلی,اخبارمعاونت دانشجویی و فرهنگی,اخبارمدیریت توسعه آموزش ,اخبار معاونت مالی و اداری
  • کد خبر : 12311
:

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings