• 1400/07/03 - 09:09
  • - تعداد بازدید: 233
  • - تعداد بازدید کنندگان: 233
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرايط نقل و انتقال فرزندان اعضاي هيات علمي اعلام شد

شرايط نقل و انتقال فرزندان اعضاي هيات علمي اعلام شد

261912.mp3 شرايط نقل و انتقال فرزندان اعضاي هيات علمي اعلام شد







نقل وانتقالات



بر اساس دستور العمل ابلاغي از سوي سازمان سنجش آموزش کشور فرزندان اعضاي هيات علمي که در سال ???? دانشگاه‌ها پذيرفته شده‌اند، مي‌توانند در صورت احراز شرايط و ضوابط، از تسهيلات انتقال يا انتقال مشروط استفاده کنند.




به گزارش مفدا، دستورالعمل اجرايي نقل و انتقال فرزندان اعضاي هيات علمي دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالي کشور براي پذيرفته شدگان آزمون سراسري ???? و متمم آن به تمامي دانشگاهها و مراکز آموزش عالي کشور ارسال شد و بر اين اساس، ثبت نام براي استفاده از تسهيلات فوق ?? ساعت پس از اعلام نتايج آزمون سراسري سال ???? آغاز و به مدت سه روز، به صورت اينترنتي انجام مي‌شود و امکان مراجعه حضوري با توجه به شيوع ويروس کرونا و لزوم رعايت فاصله گذاري اجتماعي وجود ندارد.



نحوه اجراي تسهيلات نقل و انتقال فرزندان هيات علمي به اين صورت است که ثبت نام همانند سال ?? به صورت اينترنتي و با مراجعه به سازمان سنجش وآموزش کشور انجام مي‌گيرد؛ بنابراين بايد اين درخواست به نحو مقتضي به اطلاع اعضاي هيات علمي ذي نفع آن دانشگاه رسانده شود. همچنين متقاضي مدارک لازم را تهيه و اسکان آن را از طريق سايت فوق ارسال و انتخاب رشته نمايند و از مراجعه حضوري به سازمان سنجش خودداري کنند.



همچنين طبق دستور العمل اجرايي نقل و انتقال فرزندان اعضاي هيات علمي و متمم آن، فرزندان اعضاي هيات علمي درصورت احراز شرايط لازم مي‌توانند از تسهيلات انتقال يا انتقال مشروط استفاده کنند. اما امکان تغيير رشته وجود ندارد.



تقاضاي داوطلبان توسط سازمان سنجش بررسي و نتايج به همراه تصاوير مدارک ارسالي به سازمان، روي پرتال دانشگاه‌هاي مبدا و مقصد قرار مي‌گيرد و نتيجه وضعيت هر داوطلب از طريق پرتال شخصي يا پيامک به وي اطلاع داده خواهدشد.



بر اين اساس، معرفي شدگان بايد با اصل مدارک ارسالي و در زمان تعيين شده به دانشگاه مقصد مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.



دانشگاه مقصد بايد اصل مدارک را با تصاوير ارسال شده بر روي پرتال خود تطبيق داده سپس نسبت به ثبت نام اقدام کند؛ در صورت وجود هر گونه مغايرت در مدارک، ثبت نام امکان پذير نبوده و بايد مراتب براي بررسي به سازمان سنجش اعلام شود.



هر زماني مشخص شود که بين اطلاعات موجود در پرتال و مدارک ارسال شده توسط داوطلبان مغايرتي وجود دارد دانشگاهها و موسسه آموزش عالي نسبت به رعايت ضوابط و کنترل دقيق اصل مدارک با پرتال اقدام ننموده باشند، قبولي داوطلب لغو و کليه مسئوليت آن بر عهده موسسه آموزش عالي ذي ربط است.



دانشگاه مبدا بايد مدارک قبولي و کارت ورود به جلسه داوطلبان را به دانشگاه مقصد ارسال کنند داوطلباني که با استفاده از اين تسهيلات نقل و انتقال مي‌يابند نيازي به ثبت نام در دانشگاه مبدا ندارند؛ بنابراين با توجه به عدم ثبت نام در دانشگاه مبدا اخذ شهريه از اين داوطلبان در دوره‌هاي شهريه پرداز توسط دانشگاه مبدا ممنوع است.



همچنين پيوست فرم معرفي عضو هيات علمي رسمي و فرم معرفي عضو هيات علمي پيماني ارسال خواهد شد و اين معرفي نامه بايد به صورت رسمي تايپ شده و همراه با مهر و امضاي معاونت آموزشي دانشگاه محل خدمت باشد.



فرزندان اعضاي هيات علمي که در آزمون کارداني به کارشناسي ناپيوسته و يا آزمون دوره هاي کارداني نظام جديد دانشجويان فني و حرفه‌اي و موسسه آموزش عالي غير انتفاعي و يا دانشگاه علمي کاربردي سال ???? پذيرفته شده‌اند براي استفاده از اين تسهيلات با توجه به تعداد اندک متقاضيان بايد تمامي مدارک لازم را از طريق سيستم پيشخوان خدمات الکترونيکي سازمان سنجش ثبت کنند و پس از ثبت درخواست براي متقاضي شماره و کد رهگيري از طريق پيامک ارسال مي‌شود.



در پايان اين دستور العمل تاکيد شده است فرزندان اعضاي هيات علمي که در سال ???? پذيرفته شده‌اند مي‌توانند در صورت احراز شرايط و روابط مربوط از تسهيلات انتقال يا انتقال مشروط استفاده کنند.




  • گروه اخبار : [اخبار پايگاه]
  • کد خبر : 261912
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings