لزوم نگاه ويژه به محتواي تبليغات رسانهاي در شرايط شيوع ويروس کرونا
لزوم نگاه ويژه به محتواي تبليغات رسانهاي در شرايط شيوع ويروس کرونا
261275.mp3
لزوم نگاه ويژه به محتواي تبليغات رسانهاي در شرايط شيوع ويروس کرونا
عضو مرکز تحقيقات طب پيشگيري و سلامت جمعيت دانشگاه علوم پزشکي ايران گفت: برخي از تبليغات رسانهاي ميتواند موجب تجمع افراد در مراکز خريد شود که با کليه دستورالعملها و مراقبتهاي بهداشتي اعلامي از سوي وزارت بهداشت در تضاد است.
به گزارش روابط عمومي دانشکده پزشکي : دکتر نصير دهقان در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سياست گروه دانشگاه خبرگزاري آنا، با اشاره به شيوع ويروس کرونا در کشور اظهار کرد: اين روزها بهصورت جسته و گريخته در برخي از رسانهها شاهد تبليغات گسترده در زمينه انواع حراجها و تخفيفهاي مختلف براي تشويق مردم به خريد کالاهاي غيرضروري در شرايط جدي اخير هستيم.
وي افزود: برخي از تبليغات رسانهاي ميتواند موجب ازدحام و تجمع افراد در مراکز خريد شود که با کليه دستورالعملها، توصيهها و مراقبتهاي بهداشتي اعلامي از سوي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در تضاد است.
به گزارش روابط عمومي دانشکده پزشکي : دکتر نصير دهقان در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سياست گروه دانشگاه خبرگزاري آنا، با اشاره به شيوع ويروس کرونا در کشور اظهار کرد: اين روزها بهصورت جسته و گريخته در برخي از رسانهها شاهد تبليغات گسترده در زمينه انواع حراجها و تخفيفهاي مختلف براي تشويق مردم به خريد کالاهاي غيرضروري در شرايط جدي اخير هستيم.
وي افزود: برخي از تبليغات رسانهاي ميتواند موجب ازدحام و تجمع افراد در مراکز خريد شود که با کليه دستورالعملها، توصيهها و مراقبتهاي بهداشتي اعلامي از سوي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در تضاد است.
: