• 1402/07/26 - 17:32
  • - تعداد بازدید: 91
  • - تعداد بازدید کنندگان: 81
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

جدیدترین خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد

خوابگاه شهید علمدار دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان خوابگاه دخترانه این دانشگاه افتتاح شد.

21674.mp3 جدیدترین خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی در افتتاح خوابگاه دانشجویی شهید مهدی علمدار ویژه دانشجویان دختر مقاطع کارشناسی و ارشد عنوان کرد: هر کدام از ما در زندگی فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهیم ولی برخی کارها تا سال‌های سال، به نیکی از آن یاد خواهد شد که یکی از آن فعالیت‌ها، راه اندازی خوابگاه دانشجویی است.

وی با تقدیر از حمایت خیرین این پروژه دانشجویی از جمله مهندس یادگاری که تاکنون اقدامات خیریه بسیاری انجام داده است، ادامه داد: در این راستا حتما اطلاعات لازم از زندگی شهید مهدی علمدار که مزین به نام این خوابگاه شده است، در اختیار دانشجویان قرار گرفته و با حضور خانواده این شهید بزرگوار و جمع خیرین از آنان تقدیر شود.

 پازوکی همچنین با ابراز همدردی نسبت به بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه گفت: این اقدام حتی از رفتار حیوانات نیز وحشیانه‌تر بوده و این اقدام خشونت بار محکوم است و در واقع بت اسرائیل بعد از 75 سال شکسته شده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه تعداد خوابگاه‌های متاهلی نیز از 8 خوابگاه به 30 خوابگاه افزایش یافته است، عنوان کرد: تعداد خوابگاه‌های متاهلی این دانشگاه به 5 برابر افزایش یافته است و تلاش بر این است تا به یک‌صد واحد خوابگاه متاهلی افزایش یابد.

 ** دغدغه‌های مدیران دانشگاه برای دانشجویان فراتر از دیدار با آنان است

 در ادامه این مراسم، دکتر ساجده ریاضی معاون معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: برخی مواقع دانشجویان تقاضا دارند تا با رئیس دانشگاه دیدار کنند درحالی که کارهای مدیریتی در دانشگاه بسیار است و دکتر پازوکی یکی از مهمترین دغدغه‌های‌شان افزایش خوابگاه دانشجویی بوده است و به نوعی دغدغه‌های مدیران دانشگاه برای دانشجویان فراتر از دیدار با آنان است.

 وی ادامه داد: به واقع از سال 1382 افزایش خوابگاه دانشجویی در این دانشگاه نبود و حتی با کاهش نیز مواجه شده بود، براین اساس یکی از برنامه‌های مهم رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، افزایش خوابگاه دانشجویی بوده است.

 

** راه اندازی خوابگاه علمدار نماد «ما می‌توانیم» است

 در ادامه این مراسم دکتر عبدالوهاب برادران معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز با همدردی نسبت به اقدام ضدبشری بر علیه بیماران بیمارستان المعمدانی در غزه که آمار کشته‌های 800 تا یک هزار نفر ثبت شده است، گفت: از طرف کادر درمان با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی می‌کنیم.

 وی در ادامه با اشاره به افتتاح خوابگاه دانشجویی دخترانه شهید علمدار و تقدیر از حمایت‌های رئیس دانشگاه و معاون توسعه به همراه خیرین در این زمینه عنوان کرد: راه اندازی این خوابگاه نماد «ما می‌توانیم» بود، زیرا خوابگاه علمدار در مدت چند ماه بازسازی و راه اندازی شد و این اقدام خدمت ارزشمندی برای دانشجویان نخبه بوده است.

 گفتنی است، خوابگاه شهید مهدی علمدار دانشگاه علوم پزشکی ایران با 33 اتاق 6 و 8 تخته در چهار طبقه برای ظرفیت 246 دانشجوی دختر در مقاطع کارشناسی و ارشد راه اندازی شده است.

 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار آموزشی ,اخبار سلامت ,اخبارمعاونت دانشجویی و فرهنگی
  • کد خبر : 21674
:
کلیدواژه ها
مرجان خرم
خبرنگار

مرجان خرم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings