شرح وظایف کارشناس سمعی و بصری
- کسب خط مشی و دستور العمل های لازم از مافوق
- مطالعه دستورالعمل ها و ضوابط صادره از مراجع ذیصلاح
- نظارت بر کار کارکنان تحت سرپرستی و راهنمایی آنان
- مطالعه وجمع آوری اطلاعات دررابطه با نیاز ها وفعالیت های آموزشی سمعی و بصری وگزارش به مافوق
- شرکت در سمینارها و نمایشگاه های سمعی و بصری به منظور آگاهی از پیشرفت های وسایل و پدیده ها تازه سمعی و بصری و گزارش به مافوق
- تنظیم و تدوین برنامه های آموزشی لازم جهت کارکنان تحت سرپرستی
- همکاری با اعضاء هیئت علمی ، کارشناسان و یاگروههای آموزشی دانشکده ها در زمینه استفاده از وسایل سمعی و بصری در امرآموزش، کارگاهها ، سمینارها و همایشها درصورت ارجاع مافوق
- پیشنهاد تهیه وسایل مورد نیاز سمعی و بصری و یا تعمیر آنها به مافوق
- نظارت و همکاری در بکارگیری وسایل سمعی و بصری به منظور تجهیز سالن سمینارها و مجالس و گردهمائیهای علمی آموزشی در صورت ارجاع مافوق
- تهیه گزارش از فعالیتها، پیشرفتها و مشکلات جهت مافوق
- ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی و بازآموزی مربوطه
- ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین و تکریم آنان
- انجام سایر اموریکه در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود.