• 1397/04/17 - 05:06
  • - تعداد بازدید: 2759
  • - تعداد بازدید کنندگان: 2759
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه
به گزارش روابط عمومي دانشکده پزشکي

قابل توجه داوطلبين مرحله دوم آزمون دکتري تخصصي(PhD) رشته هاي علوم پايه ي پزشکي

قابل توجه داوطلبين مرحله دوم آزمون دکتري تخصصي(PhD) رشته هاي علوم پايه ي پزشکي، بهداشت سال تحصيلي ??-?? منطقه آمايشي دانشگاه

262332.mp3 قابل توجه داوطلبين مرحله دوم آزمون دکتري تخصصي(PhD) رشته هاي علوم پايه ي پزشکي





قابل توجه داوطلبين مرحله دوم آزمون دکتري تخصصي(phd) رشته هاي علوم پايه ي پزشکي، بهداشت سال تحصيلي ??-?? منطقه آمايشي دانشگاه


قابل توجه داوطلبين محترم مرحله دوم آزمون دکتري تخصصي(PhD) رشته هاي علوم پايه ي پزشکي، بهداشت سال تحصيلي ??- ?? منطقه آمايشي ?? دانشگاه علوم پزشکي ايران
 
 
به گزارش روابط عمومي دانشگاه ؛ در راستاي اجرايي سازي برنامه تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي در قالب مصوبه آمايش سرزمين يکي از سياست هاي حوزه علوم پزشکي کشور بهره برداري از ظرفيت مناطق آمايشي کشور مي‌باشد؛ بر همين اساس واگذاري برگزاري آزمون‌هاي ورودي دوره دکتري تخصصي (PhD) به مناطق آمايشي کشور واگذار شده است.
داوطلبان گرامي با توجه به گذراندن مرحله اول آزمون دکتري تخصصي و راهيابي شما به مرحله دوم آزمون دوره دکتري تخصصي (PhD) رشته هاي علوم پايه پزشکي و بهداشت سال تحصيلي ??-???? ، ضمن آرزوي موفقيت توجه شما           به نکات زير جلب مي گردد:
مصاحبه‌اي که پيش رو داريد يک مصاحبه ساختارمند است که به شيوه چند ايستگاهي (Multiple Mini-Interviews) اجرا خواهد شد. اين مصاحبه صلاحيت‌هاي متقاضيان تحصيل در دوره هاي آموزشي دکتري تخصصي را مورد سنجش و ارزيابي قرار مي دهد.
 
زمان اختصاص داده شده براي هر ايستگاه تقريبا بين ? الي ?? دقيقه مي‌باشد.
  گروهها مي توانند تعداد ايستگاههاي تخصصي را افزايش و يا نسبت به جابجائي ايستگاه ها اقدام نمايند.
 
ايستگاه ها بدون در نظر گرفتن ترتيب شامل:
•    ميزان تسلط داوطلب بر پايان نامه و مقاله مستخرج از آن
در اين ايستگاه شما بايستي در مورد پايان نامه آخرين مقطع تحصيلي متناسب با رشته مورد پذيرش و مقاله مستخرج از آن به سوالات مطرح شده پاسخ دهيد.
*باتوجه به اينکه ارائه پايان نامه در زمان مصاحبه الزامي مي باشد، داوطلبان لازم است حتما يک نسخه از پايان نامه خود را همراه داشته باشند. دانشجويان ترم آخر نيز بايد پايان نامه دفاع شده يا آماده دفاع خود را جهت ارائه به گروه مصاحبه کننده به همراه داشته باشند. عدم ارائه پايان نامه موجب کسر امتياز مربوط به اين بخش مي شود.
 ارائه شفاهي مطالب علمي"Scientific Presentation "
در اين ايستگاه به شما چند موضوع مرتبط با رشته امتحاني پيشنهاد مي شود. شما يکي از اين موضوعات را انتخاب و فرض کنيد در نظر داريد تا سخنراني کوتاهي براي مخاطبان در نظر گرفته شده، ارائه دهيد. پس از انتخاب موضوع  شما فرصت داريد موضوع منتخب را آماده سازي نموده و با اشاره ممتحنين مطالب خود را بايستي در زمان مقرر بدون استفاده از تکنولوژي خاصي و صرفا بصورت گفتاري براي مخاطبين مورد نظر بيان نماييد.
موضوعات متناسب با رشته‌ي که متقاضي پذيرش هستيد انتخاب خواهند شد.
•    ايستگاه جستجوي منابع علمي
در اين ايستگاه ممتحنين چند موضوع مرتبط با رشته مورد پذيرش را براي تحقيق در اختيار شما قرار مي‌دهند. يکي از موضوعات را انتخاب کنيد و سه مقاله مرتبط با آن را جستجو کنيد. سپس مقالاتي که به عنوان منبع انتخاب کرده ايد را  از نظر اعتبار علمي منبع (رفرانس) مربوطه ارزيابي نماييد و در انتها به سوالات مربوط به نحوه استفاده از منابع در متن پاسخ دهيد.
•    ايستگاه اختصاصي زبان انگليسي
يک امتحان ? قسمتي ( مکالمه کوتاه، درک و ترجمه متن تخصصي و درک اصطلاحات تخصصي) طراحي شده است که ضمن معرفي خود به زبان انگليسي يک متن تخصصي به شما ارائه مي شود که آن را به زبان انگليسي قرائت نموده و ترجمه مي نماييد.
معرفي خود و تحصيلات مرتبط به زبان انگليسي
خواندن و ترجمه يک پاراگراف از متن تخصصي رشته مورد پذيرش  
خواندن، ترجمه، درک و توضيح اصطلاحات مربوط به رشته مربوطه  
 
•    ايستگاه توانمنديهاي تخصصي رشته
در اين ايستگاه تسلط شما در تبيين و تحليل يک موضوع تخصصي  مورد بررسي قرار مي گيرد.
  به منظور افزايش سرعت و دقت در روند مصاحبه سوابق آموزشي و پژوهشي شما که در سايت سازمان سنجش بارگذاري نموده ايد، بررسي مي شود.
 
 
توجه به موارد ذيل به اجراي مطلوب تر مصاحبه کمک خواهد کرد:
- لازم است داوطلبان جهت مصاحبه کارت شناسايي معتبر و کارت ورود به جلسه را همراه داشته باشند.
-  از همراه داشتن وسايل الکترونيک اعم از موبايل، ساعت هوشمند، لپ تاپ و ... جدا خوداري کنيد و در صورت همراه داشتن آن را به مسئول مربوطه تحويل دهيد.
- داوطلبان گرامي ضروريست:
•    از مدارک بارگذاري شده در پورتال مرکز سنجش پزشکي يک نسخه کپي تهيه کرده و در قالب يک  CD همراه با پرينت آن در روز مصاحبه تحويل گروه مصاحبه کننده نمائيد.
 
•    باتوجه به اينکه ارائه پايان نامه در زمان مصاحبه الزامي مي باشد، داوطلبان لازم است حتما يک نسخه از پايان نامه خود را همراه داشته باشند. دانشجويان ترم آخر نيز بايد پايان نامه دفاع شده يا آماده دفاع خود را جهت ارائه به گروه مصاحبه کننده به همراه داشته باشند. عدم ارائه پايان نامه موجب کسر امتياز مربوط به اين بخش مي شود.
- داوطلبان بايستي يک ساعت قبل از شروع آزمون ،در محل آزمون جهت بررسي مدارک شناسائي وکارت ورود به جلسه حضور داشته باشند.
- جهت ارتقا فرآيند مصاحبه فرم رضايت سنجي را تکميل نموده و قبل از خروج از سالن به کارشناس ذيربط تحويل دهيد.
- چنانچه در هر يک از مراحل پذيرش مشخص گردد که داوطلب مدرک يا مدارکي غير واقعي که منجر به کسب امتياز گرديده است، ارائه نموده طبق ضوابط و مقررات اقدام خواهد شد.
-چنانچه داوطلب مستندات يا مقاله را بعد از فرصت بارگذاري سوابق در سايت دريافت نموده مي تواند در روز مصاحبه آن را به مسئولان برگزاري ارائه کند.
- غيبت يا عدم شرکت داطلبان در آزمون مرحله ي دوم مصاحبه به هر دليل به منزله انصراف بوده و انجام مصاحبه مجدد براي داوطلب امکان پذير نيست.
- خواهشمند است داوطلبان تا روز برگزاري آزمون، اطلاعيه هاي مندرج در سايت معاونت آموزشي دانشگاه علوم ايران را پيگيري نمايند.
 
 


 


  • گروه اخبار : اطلاعيه ها
  • کد خبر : 262332
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings