• 1401/09/14 - 14:14
  • - تعداد بازدید: 285
  • - تعداد بازدید کنندگان: 270
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

آیین‌نامه جدید انضباطی دانشجویان ابلاغ شد

شیوه نامه اجرایی آئین نامه انضباطی دانشجویان، مصوب وزارتین بهداشت درمان و آموزش پزشکی و علوم تحقیقات و فناوری تدوین و ابلاغ شد.

8345.mp3 آیین‌نامه جدید انضباطی دانشجویان ابلاغ شد

 

بازنگری شیوه نامه انضباطی دانشجویان در آبان ماه ۱۴۰۱ توسط دبیرخانه شورای مرکزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری تکمیل و در تاریخ اول آذرماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه های دانشگاه ها ابلاغ شد.

آیین‌نامه انضباطی دانشجویان مصوب ۳۵۸مین جلسه «شورای عالی انقلاب فرهنگی» است و بر این اساس تشکیل گروه‌های مجازی دانشجویی با جمعیت بالای ۱۰۰ نفر نیاز به مجوز کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دارد.

همچنین عضویت در گروه‌های غیرقانونی نیز منجر به تنبیهاتی از جمله منع موقت تحصیل و حتی اخراج از دانشگاه و محرومیت از تحصیل در کلیه دانشگاه‌ها خواهد شد.

در بخشی از آیین‌نامه، به موضوع فعالیت در پلتفرم‌های مجازی غیرقانونی پرداخته شده است: «هرگونه عضویت با هدف ارتباط و تبادل در کلیه شبکه‌ها، نرم‌افزارها و سکوهای مجازی گروه‌های غیرقانونی مشمول تنبیهات بندهای ۴ تا ۹ خواهد شد.»

این شیوه نامه مشتمل بر ۷ بخش، ۱۲۵ ماده و ۱۲۶ تبصره است و در تاریخ اول آذر ۱۴۰۱ به دانشگاه ها ابلاغ و لازم الاجرا می باشد.

این شیوه نامه از زمان ابلاغ، موثر و لازم الاجرا بوده و فرض قانونی بر اطلاع از مفاد آن است، بنابراین جهل به مقررات مسموع نیست و توصیه می شود دانشجویان مفاد آن را مطالعه کنند.

 

 

برای دریافت شیوه نامه جدید انظباطی 1401  کلیک کنید

  • گروه اخبار : اخبار معاونت پزشکی عمومی,اخبار معاونت تخصصی و فوق تخصصی,اخبار معاونت تحصیلات تکمیلی,اخبارمعاونت دانشجویی و فرهنگی
  • کد خبر : 8345
:
کلیدواژه ها
مرجان خرم
خبرنگار

مرجان خرم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings