• 1402/06/08 - 10:44
  • - تعداد بازدید: 110
  • - تعداد بازدید کنندگان: 96
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری وبیناری با عنوان "تعیین مخاطب و بازار در جهت کاربردی کردن پژوهش"

19579.mp3 برگزاری وبیناری با عنوان "تعیین مخاطب و بازار در جهت کاربردی کردن پژوهش"

به آگاهی می رساند که گروه ترجمان دانش این دانشگاه در نظر دارد وبیناری را با عنوان "تعیین مخاطب و بازار در جهت کاربردی کردن پژوهش" از ساعت 10 تا 11:30 روز یکشنبه 19 شهریور ماه 1402 برگزار نماید. لطفا دستور فرمایید مراتب به اطلاع کلیه اعضای هیات علمی آن دانشکده/ مرکز تحقیقاتی رسانده شود تا جهت ثبت نام در وبینار به سامانه جامع کارگاه های دانشگاه https://workshops.iums.ac.ir مراجعه نمایند. برای افرادی که در سامانه ثبت نام کرده و در وبینار حضور داشته باشند، گواهی توسط سامانه صادر خواهد شد. ضمنا جامعه هدف این برنامه صرفا اعضای هیات علمی دانشگاه می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، لطفا با آقای قلی زادگان، کارشناس مسئول گروه ترجمان دانش (تلفن: 86705004) تماس حاصل فرمایند.    

 

 

وبینار تعیین مخاطب و بازار در جهت کاربردی کردن پژوهش

دانشگاه علوم پزشکی ایران- گروه ترجمان دانش- یکشنبه 19 شهریور ماه 1402
لینک وبینار:  https://imcall.iums.ac.ir/b/kqr-1cp-3nj-lfw

ساعت

موضوعات مورد بحث

مدرس

11:30-10

                  1- پژوهش اثرگذار چیست؟

                  2- شناسایی مخاطبان پژوهش

                  3- شناسایی بازار هدف  

                  4- عملیاتی کردن پژوهش

 

دکتر سارا مینائیان
)دکترای میکروبیولوژی،
عضو گروه ترجمان دانش(

 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار معاونت مالی و اداری
  • کد خبر : 19579
:
کلیدواژه ها

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings