برگزاری وبیناری با عنوان "تعیین مخاطب و بازار در جهت کاربردی کردن پژوهش"
به آگاهی می رساند که گروه ترجمان دانش این دانشگاه در نظر دارد وبیناری را با عنوان "تعیین مخاطب و بازار در جهت کاربردی کردن پژوهش" از ساعت 10 تا 11:30 روز یکشنبه 19 شهریور ماه 1402 برگزار نماید. لطفا دستور فرمایید مراتب به اطلاع کلیه اعضای هیات علمی آن دانشکده/ مرکز تحقیقاتی رسانده شود تا جهت ثبت نام در وبینار به سامانه جامع کارگاه های دانشگاه https://workshops.iums.ac.ir مراجعه نمایند. برای افرادی که در سامانه ثبت نام کرده و در وبینار حضور داشته باشند، گواهی توسط سامانه صادر خواهد شد. ضمنا جامعه هدف این برنامه صرفا اعضای هیات علمی دانشگاه می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، لطفا با آقای قلی زادگان، کارشناس مسئول گروه ترجمان دانش (تلفن: 86705004) تماس حاصل فرمایند.
وبینار تعیین مخاطب و بازار در جهت کاربردی کردن پژوهش دانشگاه علوم پزشکی ایران- گروه ترجمان دانش- یکشنبه 19 شهریور ماه 1402 |
||
ساعت |
موضوعات مورد بحث |
مدرس |
11:30-10 |
1- پژوهش اثرگذار چیست؟ 2- شناسایی مخاطبان پژوهش 3- شناسایی بازار هدف 4- عملیاتی کردن پژوهش
|
دکتر سارا مینائیان
|
کامنت