• 1397/07/08 - 06:59
  • - تعداد بازدید: 2917
  • - تعداد بازدید کنندگان: 2917
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه
به گزارش روابط عمومي دانشکده پزشکي

ثبت نام چهل و پنجمين دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي رشته هاي روانپزشکي ، زنان و زايمان و بيماريهاي داخلي

ثبت نام چهل و پنجمين دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي رشته هاي روانپزشکي ، زنان و زايمان و بيماريهاي داخلي

262344.mp3 ثبت نام چهل و پنجمين دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي رشته هاي روانپزشکي ، زنان و زايمان و بيماريهاي داخلي
ثبت نام چهل و پنجمين دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي رشته هاي روانپزشکي ، زنان و زايمان و بيماريهاي داخلي
پذيرفته شدگان مقتضي است از تاريخ  پنجم مهرماه ???? لغايت دوازدهم مهر ???? براي تکميل فرمها و مدارک ثبت نامي زير به سايت http://registration.iums.ac.ir مراجعه و نسبت به اسکن آنها اقدام فرمايند:
 
 * سند تعهد محضري قابل تهيه از سايت دفتر حقوقي دانشگاه  
به آدرس http://legal.iums.ac.ir   - فرمها 
ضمنا شرايط ضامنين به شرح ذيل مي باشد :   
?- ضامنين مي بايست کارمند رسمي قطعي شاغل دولت باشند
?- سابقه خدمت ضامنين مي بايست زير ?? سال باشد
?- ضمانت کارکنان شرکتهاي سهامي خاص و بازنشستگان و نيروهاي مسلح و ... قابل قبول نمي باشد.
    توجه:  حکم کارگزيني ضامنين به همراه سند تعهد محضري اسکن شود و احکام ضامنين  هنگام تحويل اصل سند تعهد محضري در تاريخهاي مقرر ارائه گردد
*فرمهاي ثبت نامي ?? -?-?-?-?-?-? و فرم گزينش
*ارائه گواهي مبني برفراغت ازتحصيل تا ?? شهريور ماه ???? براي دانشجويان ترم آخر
* شناسنامه (از تمام صفحات) 
*  کارت ملي  (پشت و رو)
* عکس ?*?    
*ارائه  حکم استخدامي و نامه از محل استخدام مبني بر موافقت با ادامه تحصيل
*تصوير کارت پايان خدمت يا معافيت ازخدمت نظام وظيفه (براي آقايان(کارت پايان يا معافيت از خدمت نظام وظيفه براي آقايان به صورت کارت هوشمند يا گواهي تعويض از مراکز پليس + ?? ودر صورت داشتن کارت قديمي ثبت نام مشروط به ارائه کارت وگواهي مذکور تا شروع دوره خواهد بود
*تصوير پايان / معافيت / ترخيص از طرح 
*تسويه حساب صندوق رفاه (درصورت داشتن )
*رونوشت حکم ماموريت آموزشي يا مرخصي بدون حقوق (درصورت آماده نبودن ،  وضعيت ماموريت يا مرخصي طي درخواست کتبي توسط خود پذيرفته شده اعلام گردد)
* تصوير پروانه دائم (درصورت داشتن)
* تصوير کارت سهميه ايثارگران
* تصوير کارنامه قبولي با ذکر نمره و رتبه قبولي
نکات مهم


  •  پذيرفته شدگان محترم درخصوص اطلاع از امکانات رفاهي (خوابگاه ، وام، تغذيه و ...)به سايت معاونت دانشجويي فرهنگي دانشگاه مراجعه فرمايند

  • هنگام ثبت نام اينترنتي درصورت مشاهده پيام مدارک ناقص مي باشد بايد سريعا" نسبت به رفع نقص اقدام نمائيد

  •  ضمنا شما عزيزان مي توانيد در صورت لزوم در ساعات اداري (? الي ??) با شماره تلفنهاي ????????(قسمت ثبت نام) و ???????? ( قسمت رايانه و فني) تماس حاصل نماييد.

  • جهت کسب اطلاعات بيشتر در مورد تعهد محضري با شماره تماس ???????? دفتر حقوقي دانشگاه  تماس حاصل فرمائيد

  • توجه : پذيرفته شدگان محترم پس از انجام ثبت نام اينترنتي  و دريافت پيام تاييديه موقت ثبت نام به منظور اتمام مراحل ثبت نام ، ميبايست  اصل سند تعهد محضري (به همراه احکام ضامنين ) را در تاريخ چهاردهم مهر ?? لغايت ??مهر ??  در ساعات اداري ( ? صبح تا ??:?? بعد از ظهر) به آدرس بزرگراه همت - ساختمان مرکزي دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني ايران  اداره دستياري  طبقه ? - اتاق ??? ارائه نمايند

  • ** بديهي است صدور معرفي نامه جهت شروع دوره دستياري منوط به دريافت اصل سند تعهد محضري ميباشد


* پذيرفته شدگان درصورت نياز به  اطلاعات  بيشتر با شماره ????????  اداره دستياري تخصصي دانشگاه  تماس حاصل فرمايند
** پذيرفته شدگان محترم ميبايست قبل از ورود به بخشهاي آموزشي جهت اطلاع از تاريخ جلسه معارفه گروهها ، کلاسهاي توجيهي ،  کوريکلومهاي آموزشي ، آيين نامه ها و دستورالعمل هاي آزمون ها و آخرين اخبار دانشکده پزشکي و ....  به سايت دانشکده پزشکي به آدرس  :   http://fmd.iums.ac.ir    و يا به سايت : دانشگاه علوم پزشکي ايران/ دانشکده پزشکي / معاونتها/ معاونت آموزش تخصصي و فوق تخصصي دانشکده پزشکي مراجعه نمايند  
شماره تماس همکاران واحد دستياري تخصصي دانشکده پزشکي ???????? -???????? - ????????
 
 
توجه :  پذيرفته شدگان هنگام مراجعه به گروه هاي آموزشي مربوطه ، تصوير شناسنامه  کارت ملي کارت پايان خدمت- کارنامه قبولي و  ? قطعه عکس همراه داشته باشند
 
فرمهاي ثبت نام

* سند تعهد محضري
کليه پذيرفته شدگان بر اساس سهميه قبولي فرم هاي مربوطه رااز سايت دفتر حقوقي دانشگاه به آدرسhttp://legal.iums.ac.ir   - فرمها    تهيه و به دفاتر اسناد رسمي مراجعه و پس از تنظيم سند نسبت به اسکن آن اقدام نمايند
فرم شماره ?  (فرم شناسنامه دستياران)

فرم شماره ? (تعهد مشمولين)

فرم شماره ?  (تعهد کارمندي)

فرم شماره ? (فرم تعهد دانشجويان سال آخر)

فرم شماره ? (فرم اعلام انصراف از ثبت نام جهت شروع دوره )

(تکميل و اسکن فرم و ارسال از طريق سامانه ثبت نام و يا نمابر به شماره ???????? )

فرم شماره ? (فرم تعهد صحت مدارک)

فرم شماره ?? (فرم اخذ تعهد مبني بر ارائه مقاله در هنگام ثبت نام جهت آزمون گواهينامه تخصصي با توجه به مصوبات مورخ ?/?/?? شوراي آموزشي دانشگاه)

فرم گزينش تخصص
 
              مدارک مورد نياز دستياران دوره تخصص جهت ارائه به هسته تحقيق و نظردهي
* فرم مشخصات گزينش دانشجو :
خواهشمند است قبل از تکميل فرم  پرسشنامه (فرم  گزينش تخصص) به نکات ذيل توجه فرمائيد
  الف)فرم مشخصات گزينش دانشجو شامل دوصفحه مي باشد که بايستي کليه بندهاي آن مطالعه شود، سپس خوانا و بدون خط خوردگي تکميل گردد، چنانچه بندي از فرم شامل داوطلب نمي باشد حتما" با خط تيره مشخص گردد
 ب)آدرس معرفها و شماره تلفن تماس با آنها بصورت دقيق و خوانا مکتوب گردد
ج) ثبت يک شماره تلفن ثابت به همراه کد شهرستان مورد نظر  ثبت شماره تلفن همراه داوطلب - ثبت يک شماره تلفن همراه، مربوط به يکي از اعضاء خانواده جهت تماس فوري و اضطراري در قسمت مخصوص در انتهاي فرم مشخصات الزامي است
*افرادي که يکي از بندهاي «د» يا «ذ» يا «ر» شامل حالشان ميشود، بايستي جهت ارائه اصل مدارک ، در تاريخ هماهنگ شده توسط کارشناس اين واحد، بعد از تکميل نهايي، به صورت حضوري به هسته تحقيق و نظردهي دانشگاه مراجعه نمايد
د- ارائه اصل يا کپي حکم کارگزيني ممهور به مهر کارگزيني ، (فقط ويژه کارمندان رسمي آزمايشي يا رسمي- قطعي )
ذ- ارائه اصل آخرين فيش حقوقي جهت پرسنل ارتش و معرفي نامه از ارتش جهت ادامه تحصيل
ر-پرسنل رسمي سپاه مي توانند نامه معرفي به عنوان کارمند رسمي از سوي سپاه ارائه نمايند.
نکته مهم و ضروري :
چنانچه هر گونه سئوال درخصوص مراحل تکميل فرم مشخصات ويژه گزينش  وجود دارد با شماره تلفن  ????????  تماس بگيرد. در خصوص مابقي مراحل ثبت نام از کارشناسان مربوطه سئوال بفرمائيد.
                                           
  • گروه اخبار : اطلاعيه ها
  • کد خبر : 262344
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings